Diskuze

Diskusní téma: Děti, partneři, výživné

ahojky děvčata

Datum: 07.02.2011 | Vložil: Ema

Prima, konečně klidná a slušná diskuze.Taky by mě zajímalo co se musí stát,aby chlap pochopil,že když má partenrku,tak se musí ohlížet i na ní a ne žít život vedle ní s exkou a dětmi v zad.....U nás jsou velké problémy s penězmi, pokud má nějaké navíc, tak má velkou snahu utratit je za děti, nebo s dětmi...a to, že nám nezbyde na dovolenou, nebo na naše společné zájmy ho moc netíží, nevím jak si s tím poradím.

Re: ahojky děvčata

Datum: 12.01.2015 | Vložil: anna

dobrá rada...najdi si chlapa bez závazků,pokud Tě jeho snaha starat se o děti,které rozvodem už tak dost utrpěly obtěžuje a překáží Ti

líbí se mi tady

Datum: 07.02.2011 | Vložil: Ema

Ahojky, já nejdřív napsala pár řádků a pak se porozhlédla, co máš Veselko v obsahu. Moc dobré,zajímavé. Asi taky budeme brzo potřebovat radu ohledně zvýšení alimentů a docela jsem se tady poučila, díky. Jenom prosím tě zatoč s tou obludou co sem dorazila....ona je nepoučitelná.

Edit - Moc děkuji za pochvalu, potěší:) a vítám Tě tu mezi námi Emo.
Snad to bude i k užitku a ještě si tu poklevetíme:).
Jinak holčiny, na urážky nereagujte, dlouho se to tu neohřeje.

Andreo a Izmailo

Datum: 08.02.2011 | Vložil: Veselka

Ano, obrat nastane a tom, že je to práce maminky nikdo nepochybuje.
Je to jednoduché, řeknu Ti stručně příběh té naší.
Otěhotněla, s manželem se vzali. Že jí ten vůl uvěřil, že je jeho, se u nás říkat nesmí, já vím, že není. Od začátku to nebyl rovný a vyvážený vztah, pro nikoho. Nicméně nebožka si od začátku nastavila pravidla, z mého neuvidíš ty nebo děti ani korunu a tak to praktikovala celé manželství, to, že se dětem nijak zásadně nevěnovala, je jen perlička. Někdy v prvním roce si našla milence..já osobně si myslím, že ho měla stále a je to tatík synáčka. V tomtéž roce proběhl sex, jehož výsledekem je dcera a i když manžel byl před tím nemožný, tak teď už se to s ním vydržet nedalo. Nicméně vydrželi tak ještě čtyři roky. Pak podala návrh na rozvod, sbalila děti a odjela neznámo kam. Manžel platil výživné a děti neviděl. Dohoda nebyla, tak se šlo na sociálku, tam jí nařídili, že děti musí otci dávat.
Po nějakém čase jí milenec kopnul do zadnice...jo, to se stává, jenže najednou ona neměla svoje peníze jen pro sebe, neživil jí ani manžel ani milenec a tak šup na soud. Po letech se situace výceméně ustálila, manžel platil co mohl, i když to bylo pořád málo a tak jednou za čas přišlo zvýšení, ale pořád relativně v normě. Jenže pak po těch krátkých vztazích, byla změna, přišla jsem já. I když nebožka vsázela na to, že to dlouho trvat nebude, konala se svatba a důvod proč znovu naostřit zbraně je tady. Protože dovolit, aby on byl šťastný, to přece nemůže;).

Já nevím, co ho k tomu konkrétně přivedlo, asi tak od všeho trochu, zvlášť když vidí nezájem, jakmile přestal být štědrý. A snad jsem v tom pomohla i já možná, když jsem se přestala stavět do opozice, neupozorňovala jsem na jejich chyby, ale našla si nějaký střed mezi. Jenže než se tak stalo, trvalo to dva roky.

Emo

Datum: 08.02.2011 | Vložil: Veselka

Ono je to skutečně těžké, protože otcové prostě nevnímají často skutečnost takovou jaká je. A já jsem rozhodně proto, aby byla spravedlnost. Jenže, když to vezmeš fakticky, tak jsou to jeho peníze a on si s nimi může náklad po svém a to samé můžeš, ale i ty.
Já to udělala tak, že když jsem viděla kam to směřuje, prostě jsem odmítla podílet se finančně na jeho dětěch. Manžel byl rozpolcený, najednu stranu mě chápal a souhlasil, ale na druhou to nejdřív bral jako útok proti jeho dětem.
Stálo to hodně vysvětlování a energie, ale dnes už pochopil, že to, co zaplatí na výživném, mu prostě v naší kase dorovnávat nebudu. Je to tvrdé, jenže často člověk zjistí, že dorovnává, ale když tatínkovi zbydou peníze, místo, aby to rozdělil rovným dílem, přesune vše dětem a pak je třeba napřiklad zaplatit topení a není na to. Pak jsi to Ty, kdo vlastně na ně platí.
Jsem proto, aby se partneři podporovali, ale neznamená to, že já si budu odpírat vše kvůli jeho dětem. A to zvlášť, když to ani není kvůli dětem, ale nebožce. Protože u nás je to tak, že všechny výdaje na děti v konečném důsledku platí 5:1 manžel. Takže vlastně nebožka díky našim penězům má víc pro sebe, protože i při relativně stejném (spíš vyšším) platu, by měla platit rovný díl. Nyní po zvýšení, to bude tedy jen o málo vyšší cca 5,5:0,5, protože právě už nebudou další peníze navíc.
Jinak kdo umí počítat, dojde snadno k závěru, že si příliš nepolepší, ale nás tím dokonale zruinuje.

Soud o výživné

Datum: 08.02.2011 | Vložil: Jana

Milé přítelkyně a spolutrpitelky, i já se připojuji k této diskusi, zdravím všechny známé z diskuse minulé. Chci se s vámi podělit o jednu zkušenost. Zajímalo by mě, k čemu vlastně ten soud je. U soudu naše ex uváděla naprosté nesmysly, které odporují zdravému rozumu, např. že si koupila myčku a vzala si na ni úvěr ve výši cca 1 mil.Kč, ale nikdo se nepozastavil nad tím, zda je to reálné, normálně to zaprotokolovali a hotovo. Z peněz z výživného prokazatelně splácí auto, které si pořídila, u soudu ale řekla, že jí ho koupil její otec. Opět to bylo zaprotokolováno bez jakéhokoli ověření nebo toho, aby ji soud vyzval k doložení, jak to vlastně je. My jsme uvedli, že další velkou sumu vynaložila na svoji rekreaci, kde byla sama bez dítěte, ale ona popřela, že by někde byla, tak soud zaprotokoloval, že nikde na rekreaci nebyla. Přitom jsou to skutečnosti lehce prokazatelné, tak proč nebyla vyzvána, aby tyto věci doložila? Na co ty soudy potom vlastně jsou? To si máme hrát na detektivy my? My přece nemáme zdaleka takové možnosti, jak to prověřit a dokázat. Pokud se ovšem jednalo o naše údaje, zde jsme museli prokazovat všechno.

Re: Soud o výživné

Datum: 08.02.2011 | Vložil: Veselka

Jano, vítám Tě mezi námi:).

Bohužel takhle je to našimi, převážně, soudkyněmi nastaveno. Protože otec je automaticky považován za špatného a prioritně je on povinen!
Je to smutné, taky jsem se s tím setkala, ale jediný způsob jak se bránit, je sám být detektiv a u soudu striktně požadovat provedení konkrétních důkazů.
Je-li to zaprotokolováno, soud se tím zabývat musí.
Mmch, dneska jsem četla moc "pěknou" stížnost chudinky matky.

Začalo to tím: jestli je někdo schopný uživit 9.leté dítě za 1.200,-
Pak přidala, že jí ten zlý manžel nedá ani korunu, kromě toho výživného a ona nemá žádné peníze. A celé to podala tak, že si nezúčastněný musel domyslet, jaký je on h.jzl, že jí odkopl i s dítětem.

Jenže pak z ní vylezlo, že bydlí s manželem v bytě, jehož náklady on zcela platí a má plat cca 12tis. Ona je v domácnosti. Na dotaz práce, padala jedna výmluva za druhou. Ale jemu doporučila, aby si našel jinou lépe placenou práci.
A dokončila to tím, že hned jak se rozvede, tak už budou mít s přítelem dokončené bydlení na které i ona přispěla...z čeho to platila neřekla....a stěhuje se k němu.

No řekni, není to krásný materiál?

Re: Re: Soud o výživné

Datum: 08.02.2011 | Vložil: Jana

Veselko, máš pravdu, byla to soudkyně, dle zjevu soudě podobný případ jako naše ex, ale to jsi ještě neviděla postoj advokátky naší ex a kolizní opatrovnice, všechny ty baby prostě jedna sorta, takže o nějaké objektivnosti nemůže být ani řeči. Úplně jinou zkušenost máme ze soudu, kde vedl jednání soudce-muž. Ne že by nám nějak nadržoval, ale byl věcný a bral v potaz výroky obou stran. Tahle baba to vedla přesně v rovině, jak to popisuješ - ubohá matka, ubohé dítě, darebák otec, a když si dovolil ke všemu ještě nezůstat sám a najít si přítelkyni, v tom případě darebák na druhou.
Podobných případů "chudinek" toho typu, co jsi popsala, znám taky hned několik. Jsou to osoby, které nemají svůj vlastní smysl života a žádnou snahu se zajistit, jedině tak dokážou parazitovat na druhých.

Pro Izmailu

Datum: 08.02.2011 | Vložil: Jana

Můj partner se svou ex stále řeší, že ona sama se nehodlá na zajištění potřeb dítěte nijak finančně podílet. Když jí udělal takovou hrubou kalkulaci, kde byly spočítány náklady na holku, tak z ní vyplynulo, že holka by byla díky výživnému zajištěna naprosto nadstandartně, kdyby se stejnou měrou finančně na jejích potřebách podílela i matka. Pro doplnění jen uvádím, že můj partner má o něco málo nižší příjem než ona, navíc ještě jednu další vyživovací povinnost. Přesto ex stále otravuje se zvýšením výživného a vypočítává, že za to, co dostane na alimentech od nás holku neuživí, ale už vůbec neřeší, že by měla nějak finančně přispívat i ona sama.

Re: Pro Izmailu/Janu

Datum: 08.02.2011 | Vložil: Veselka

Jo, jo Jani, jako by to bylo u nás. Už jsem to tu psala výš, ale na to se přece nekouká. Táta se může jít klidně i pást, když nevydělává dostatečně dle představy nebožky, ale aby taky přispívala ona? No Ty se zbláznila. Kdyby přidala totéž mají se děti královsky, ale proč by to přeci dělala, vždyť by měla málo.

Záznamy: 21 - 30 ze 883
<< 1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>

Přidat nový příspěvek